fredag 30 juli 2010

Ett dopp i plurret


Denna digitala layout består av blandade kit från ShabbyPrincess.com

Jag fick syn på Scraplagrets juliutmaning där man skulle scrappa något manligt i blått, grönt och brunt. Jag valde två bilder på min sambo när han hoppar från en båt på Zakynthos i juni och skapade en enkel layout.

Layouten är manlig dels på grund av färgerna och "enkelheten" men också för att jag tycker att manlighet i många fall förknippas med att man vågar göra saker. Jag hade exempelvis inte vågat hoppa 6-7 meter rätt ner i havet i första taget men det kanske bara är jag som är mesig ;)

1 kommentar:

  1. Tack för din rara kommentar om min LO. Jag gillar din! Härligt med allt det blåa, och de stora bokstäverna mitt i alltihop - jättesnyggt, stilrent och intressant!!!

    Kram, Outi

    SvaraRadera