onsdag 27 oktober 2010

Ur albumet..





Här ovan ser ni tre bilder från det senaste albumet som jag fick i uppdrag att göra. Det blev ganska enkelt men är ganska nöjd ändå! Första gången jag gör ett album utefter en budget och ja, pengarna täckte väl materialet men jag jobbade mer eller mindre gratis. Men nu vet jag å andra sidan det till nästa gång!

Idag fick jag också hem materialet till mina julkort från Scraplagret och jag är så nöjd. Detta kommer bli riktigt bra!
___________________________________________________

Three layouts from my latest album. It's actually the first time I'm selling an album and I'm pretty satisfied with it, even if I worked for free, more or less.

4 kommentarer:

  1. Ser ut att vara ett riktigt härligt album!

    SvaraRadera
  2. Tack desamma får jag ju säga... visst är de skoj att skapa.

    SvaraRadera
  3. Woww these lay-outs look really amazing Nilma! Love the details you used!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Du var intresserad utav dekorationspaketet och papperspaketet, frakten kommer att bli 84kr (paketet är skrymande 74kr i porto och 12kr för skrymande paket)Hör av dig så fort du kan om du är intresserad.

    SvaraRadera