lördag 30 april 2011

Summer Vacation



Ytterligare en layout till min lillasysters album om deras Sydafrika-resa. Texten här är kanske inte helt korrekt då de inte åkte på sommaren, utan snarare på hösten, men vad gör väl det? Det var ett otroligt härligt papper i alla fall och jag är faktiskt väldigt nöjd med färgkombinationen.

Om några timmar kommer faktiskt min syster hit så det gäller att gömma undan album, papper, verktyg och dylikt för även om hon vet att jag håller på med ett album så behöver jag ju inte visa allt helt öppet, eller hur? ;)

Ha en trevlig lördag!

1 kommentar:

  1. Hej! såg din kommentar i min blogg! Kul att vara nominerad!!! Kul med ett forum som jag inte sett tidigare! Klart att du får göra en intervju (om det skulle behövas med tanke på vilka andra som är nominerade :) i såna fall kan du maila. mianspost@gmail.com

    SvaraRadera